marți, februarie 1

simplu

Lene si plictis si putina dezorientare. As face atatea si in acelasi timp nu am chef sa fac nimic. Oscilez intre a merge la birou sau a ramane acasa. Talerele balantei sunt incarcate cu: Ajung la birou, nu ma asteapta niciun proiect,( poate o eventuala si la un moment dat inevitabila discutie cu chief architect despre cum nu fac nimic si ce e de facut in privinta asta, poate ca nu), pierd timp pe drum dus-intors dar macar ma mai destind, mai interactionez cu oameni, mai schimb o vorba, o parere, mai beau un ceai; sau vesnicul stay put, citesc si teeeeermin cartea inceputa de atat de mult timp incat mi-e rusine sa recunosc, citesc alte mizerii in scopul alcatuirii proiectiului nepredat la timp, citesc chestii care ma intereseaza pe bune, ma uit la sfarsitul filmului pe care nu putut sa il vad aseara datorita fermecatoarei mele tendinte de a adormi oricum, oriunde si oricand, oricat de interesanta e chestia la care ma uit, pe care o citesc, pe care o discut. Si afara e frig. Dar eu sunt oricum deja imbracata si bine infasurata intr-un fular (care, parerea mea, seamana ca un tipar incolacit, dar ma rog). Dar aici pot sa fac ceva productiv. Dar daca nu fac? In plus am stat in casa tot weekendul, si vineri, si joi. Dar canapeaua Ikea ma imbratiseaza si imi spune sa nu plec, ca e bine sa stam doar noi doua, ca fetele. Dileme.

2 comentarii:

Speck spunea...

daca nu era ikea o iubeai?

x spunea...

dilematic