miercuri, iulie 8

Morning rush

Incercand sa ma sustrag de la acivitati de genul proiectat scaun sau invatat pentru examen ma refugiez in coltul meu roz cautand sa-mi demonstrez ca nu o ard aiurea. Degeaba. Stiu ce trebuie sa fac insa lenea nu-mi da pace. Lenea si alte activitati matinale. Diminetile sunt frumoase. Imi plac tare mult. Imi place sa ma plimb dimineata, si as merge destul de departe ca sa beau cafeaua in doi. Bineinteles, asta nu este mereu cazul. Dar e unul din cazurile fericite.
Cu ochii intredeschisi incerc sa ma decid daca ar trebui sa dorm acum sau mai incolo. In ultimul timp am ales a doua varianta. Numai ca inca nu am ajuns la el. La "mai incolo". Nu ma plang. Sau poate o fac de dragul artei. 'Poate zambesc prea mult'.

Fucking good shit. Fucking good morning.
Mourning the morning.

Pam Pam

Niciun comentariu: