joi, aprilie 16

da. si ma simt bine

asa si? si ce daca un copac ma acopera? si ce daca nu ma vad de el? si daca nu ne vedem, nu e mai bine? casele interbelice din care se aud plansete de caini parasiti sunt geniale. imi plac atat de mult. si curtile parasite, in care nu indraznesc sa intre decat niste porumbei vidanjeri :). da da da da da.. e bine. minune. genial. absurd? da. poate. si ce daca? este 3.56 dimineata si eu ma gandesc la curti vechi din centrul bucurestiului. de cand a devenit asta un motiv de a nu scrie? ei bine, scriu.. si am fost in club a.
btw, hello rala! i know you are here. ;)

3 comentarii:

Anonim spunea...

sandra.
ce faci?
dormi?
:))))
da,te-am teranjat

caramizi spunea...

i am here, with my flow, but you can call me Jain

x spunea...

i know you are. and you follow your flow. good jain